5 KG NED PÅ 4 UKER | slik trener vi

27. februar 2019 | Livsstil

egen reklame

 

Mandag starter vårens første NED I VEKT KURS på www.fitfocus.no,og til de av dere som alt har registret dere på siden – kursmateriale blir gjort tilgjengelig i løpet av fredagen!

Denne uken har vi jobbet på spreng med å få lastet opp alle de nye treningene på siden, slik at disse ligger klare til kurs start. Og det er så klart mange som lurer på hvordan jeg anbefaler at man legger opp treningen under dette kurset.

For det første så blir det mulighet for å velge mellom flere ulike programmer, slik at du kan tilpasse treningen om du trener på studio, hjemme med utstyr eller hjemme uten utstyr. 

I utgangspunktet er det satt opp fem treningsdager hver uke MEN det blir gitt alternativer slik at man kan tilpasse treningsmengden!

Øktene har naturlig nok et stort fokus på å gi et høyt kaloriforbruk, og bidra til å bevare muskelmasse. Øktene kombinerer derfor styrketrening og kondisjonstrening, og følger alle sammen det samme mønsteret.

1 øvelse for underkropp + 1 øvelse for overkropp + 1 øvelse for core x 3

1 kondisjonsøvelse – før man går videre til en ny sirkel med:

1 øvelse for underkropp + 1 øvelse for overkropp + 1 øvelse for core x 3

osv

Et lite eksempel hentet fra en hjemmetreningsøkt med manualer som du finner på www.fitfocus.no

Hvis du er nyskjerrig på hvordan det har gått med tidligere deltagere kan du lese om det HER

Det er ennå ikke for sent å bli med! Du finner tilgang til kurset på www.fitfocus.no

 

Stort Smil

Desiree

 

27. februar 2019 | Livsstil

Kommentarer (2)

Comments are closed.