UKAS INTERVALL | bakkeintervall på mølle + spilleliste

Når denne treningsuka er over er det nøyaktig 6 uker siden jeg begynte å trene igjen, for alvor, etter graviditeten. Og først nå har jeg begynt å jobbe opp mot makspuls på intervallene mine!

Helt ferdig!

Dette er da en bakkeintervall.

En ganske kjapp økt som er fin å bruke om du ønsker å måle fremgang. Du skal nemlig løpe på samme hastighet økten igjennom. Om noen uker klarer du kanskje økta på et høyere tempo!

Annonse

EN RØFF INTERVALL SOM KREVER EN SPILLELISTE MED LITT TRØKK I!

Følg meg gjerne på Instagram eller Snapchat (Fitfocuse) for mye sunn mat og tips til en aktiv hverdag. Ønsker du daglig inspirasjon vil jeg anbefale deg å følge Facebook siden min HER

Stort Smil

Desiree

2 kommentarer

  1. Hei og takk for mye av inspirasjon! Angående tempo på intervallene, jeg forstår ikke hva den skal være jeg for jeg løper ikke så langt som 10 km enda 🙂

LEGG IGJEN EN KOMMENTAR

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

*

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.