Ny intervall + spilleliste

Hei mandag!

Nei, jeg skal ikke skryte på meg at jeg er tilbake på løpetrening. Nesten all annen type trening, men løping venter jeg liiitt til med. Ikke fordi kroppen ikke føles bra, men kondisjonen er elendig 😉

Men mens jeg drømmer om å kjøre løpetimene mine på LEVEL igjen så har jeg brukt tid på å finne frem litt ny musikk og leke med nye programmer. Resultatet er en skikkelig intensiv økt med en kombinasjon av kortintervaller og rolige bakkedrag. Økten passer i grunn for alle. Det er bare å tilpasse tempo i kortintervallene og stigning på bakkedragene deg og ditt nivå.

Fra sist helgs sykkeltur i Nordmarka. Fikk virkelig bekreftet hvor dårlig kondisjonen har blitt…

OPPVARMING:

Gå 5 minutter med 5% stigning – godt tempo

Gå 5 minutter med 10% stigning – godt tempo

————————————

Kortintervall

20 sekunder på båndet/ 10 sekunder hoppe av x 8 = 4 minutter

Bakkebrag

Gå så fort du kan i 10% stigning = 3 minutter

————————————–

Kortintervall

20 sekunder på båndet/ 10 sekunder hoppe av x 8 = 4 minutter

Bakkebrag

Gå så fort du kan i 10% stigning = 3 minutter

————————————-

Annonse

Kortintervall

20 sekunder på båndet/ 10 sekunder hoppe av x 8 = 4 minutter

Bakkebrag

Gå så fort du kan i 10% stigning = 3 minutter

————————————

Kortintervall

20 sekunder på båndet/ 10 sekunder hoppe av x 8 = 4 minutter

Bakkebrag

Gå så fort du kan i 10% stigning = 3 minutter

NEDTRAPPING:

Gå/jogg rolig i 5-10 minutter


En ganske så intensiv økt som for meg krever en spilleliste med mye futt! Om du vil følge lista direkte fra Spotify så finner du den under mine spillelister på Desiree Andersen. Den heter Løpetime LVL 

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å løpe, men jeg skal drøye det en uke til! Intervallstep står på dagens treningsplan!

Følg meg gjerne på Instagram (Fitfocuse) for mye sunn mat og tips til en aktiv hverdag. Ønsker du daglig inspirasjon vil jeg anbefale deg å følge Facebook siden min HER

Stort Smil

Desiree

Comments are closed.